پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119129
رزمايش بزرگ گردان هاي بيت المقدس و امام حسين عليه السلام در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/07/14
نمایش : 1840
رزمايش بزرگ شهيد شاهمرادي (عاشقان ثارالله) با حضور پرشور بسيجيان گردان هاي بيت المقدس و امام حسين عليه السلام در اردوگاه چشمه قلعه شهرستان فارسان، آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ پاسدار ايرج پسند، فرمانده ناحيه مقاومت فارسان در ابتداي اين رزمايش در جمع بسيجيان ضمن عرض خير مقدم ، هدف از برگزاري رزمايش را حفظ و انسجام نيروهاي بسيجي، آموزش هاي عملي و مانور و نمايش اقتدار بسيج و سپاه در صحنه دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي عنوان کرد.

 وي ادامه داد: اين رزمايش در مدت دو روز و با برنامه هاي متنوع آموزشي به صورت تئوري و تمرين عملي با حضور دو گردان بسيجي بيت المقدس و يک گردان امام حسين عليه السلام  برگزار مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين علي اصغر طهماسبي، مدرس حوزه علميه شهرکرد و از مربيان برجسته اخلاق نيز در جمع بسيجيان حاضر در رزمايش، به برخي وظايف و رفتارهاي انسان هاي مومن پرداخت و گفت: سعادت انسان در شناخت دين و عمل به آن است، چنان که آمده است" «الکمال کل الکمال، التفقه في الدين و الصبر علي النائبه».

طهماسبي افزود: انسان مومن آلوده نيست، چشم، گوش، زبان، دل و همه اعضاي يک مؤمن و مخصوصا بسيجي از آلودگي ها دور است. مؤمن به دنبال رضوان خداست و از هر سخن و عملي که خداوند را به خشم آورد پرهيز مي کند.

وي، در ادامه به مثلث تکامل اشاره کرد و گفت: براي تکامل انسان کافي است اين سه عمل انجام شود: 1. انجام واجبات، 2. ترک محرمات، 3. اخلاق اسلامي، که راه هاي نجات و رهايي هر انساني در اين سه مورد است.

مدرس حوزه علميه، خطاب به بسيجيان حاضر در رزمايش بزرگ الي بيت المقدس، گفت: بسيجي بايد احکام و دستورات ديني خود را بشناسد و عمل کند، چرا که فقه و احکام يعني ادب حضور نزد مولاي خويش.

طهماسبي، در ادامه به احساس پوچي کردن انسان ها اشاره کرد و افزود: پر کردن اين خلاء در دل انسان با موسيقي گوش دادن و جلوه هاي ديگر که اکثر مردم انجام مي دهند اشتباه است، چرا که خداوند خود مي فرمايد: " الا بذکرالله تطمئن القلوب. دل آرام گيرد به ياد خدا ".

وي، در پايان به اهميت صبر بر مشکلات و مصائب و برپاداشتن نماز اشاره کرد و گفت: صبر و نماز است که به انسان توان مي دهد و کار انسان را پيش مي برد و از بزرگان نقل شده که اگر نمازت درست باشد همه کارهايت درست است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html